kumru1578 iki doğumda kolay değil. Sen hangi dogum şekliyle daha çabuk toparlanıp sağlıkla bebeğine kavuşacaksan o şekilde nasip olsun. Ben normal doğum yaptım herkese göre kolay bi doğum oldu Rabbim herkese böyle kolayca dogurmayı nasip etsin. Kendini korkutma hep iyiyi düşün olumlu düşün