Kızlar bir kaç gündür çok sancım var nstde de sancı ve kasılmam çıkmıştı geçen ki kontrolde doktor normal dedi 50 70 arasıydi sancılarım iki kere 120 ye yükseldi bugün ise sabahtan beri regl benzeri sancım var belim ve kasıklarım da ama gidip gidip gelmiyor sabit sancı ne artıyor ne azalıyor normal mi acaba anlamadım 🥲 bebek çok hareketli hareketlerini güzel hissediyorum yalancı kasılma mi yaşıyorum sizce