ygt26 Kızlar ben iki yıl önce Sezeryan oldum tekrar gebeyim doğuma 3 haftam kalmış normal doğum yapabilir miyim aranızda yapan varmı ilk bebeğim iriydi diye seseryana almıştılar çok istiyorum sizce olur mu