aslihnan 6+2 deyiz bebeğimin kalp atişini duymaya dr gittik. yavaş attiğini söyledi 60 larda atıyormuş. Bir hafta sonra yeniden kontrole çağirdi. Düzelme ihtimali olabilirmiş. Bu durumu yaşayanlar var mi ?
sevgitekes aslihnan ben de son adete göre 7+2 ultrasyon da 6+2 yken gittim dakikada 115 atiyodu bilemedim
elaclskn aslihnan ben şuan 8. Haftadayım canım. Ben 6. Haftada gittim çok kısa tuttu doktor ama bebeğim küçük olduğu içinmiş. Hiç korkmana gerek yok. Bende aynı durumu yaşadım. Yarın doktor kontrolüm var. 2 hafta geçti inşallah daha net duyabilirim 😊
Cgdmozturk Ben yasadim cnm hatta doktor dedi yuzde doksan düsükle sonuclanir dedi.Ama her sey Allahtan bir gun sonra baktırdım kalp atıslarina normale dönmüstü düzelir merak etme simdi 16 haftalıgız cok sukur bir sıkıntı yok
Cgdmozturk Aynı bende senin gibi 6+2 de baktırmıstım az atıyordu kalbi bir gun sonra normale donmustu her sey cok sukur