Gsli canım şu an 37. Haftandayım yaklaşık 3-4 haftadır aynı şikayetim var. Vajinaya öyle bir baskı oluyor ki bazen canım yanıyor yürümekte koltuktan kalkmakta felan zorlanıyorum . Doktora sordum herhangi bir kanaman vs olmazsa normal dedi bebek baskısı olabilirmiş