hnf1234 Hangi kıyafet türü hangi ay olarak aldınız ?valla uzun mu kısa mı alayım ne kadar alayım,kaç aylık alayım çözemedim yardımcı olurmusunuz
anneadayii__ hnf1234 Benim de doğumum mayısta yenidoğan takımlardan aldım, 1 tane müslin takım aldım, 6-9 ay olanları da sweat eşoftman altı o şekilde aldım
defnevedoruk hnf1234 ay tam mevsim geçiş aya gelmiş, yerinizden olsam uzun da alırdım kısa da alırdım 0-3leri. Bir bebeğim 23 martt doğdu ona 0-3leri uzun almıştım diğeri 23 haziranda doğdu ona 0-3leri kısa almıştım
Aleynaaaag hnf1234 Mayıs 14ü gösteriyor bizimkisi de ve ben karışık aldım hep 0-3 ay çok fazla uzun kol ve ayakları tulumlu takımlar aldım 3-6 ile 6-9 ise hep yarım kol şort şeklinde aldım ve geceleri de klima karşısında yatıracağım için o aylar için de uzun kol tercih ettim
anneadayii__ hnf1234 evet hep uzun almışım ama Kısakollu tulumlar var Hm de onlar da hoşuma gitti bi kaç tane de öyle almayı düşünüyorum, mayısın kaçında sizin :)
gulenn Ben yenidoğan olarak ve 0-1 ayları uzun kollu aldım çünkü mayısta da o kadar sıcak olmuyor bebekler için geceleri falan serin olabiliyor 0-3 olarak da birkaç tane kısa kol olarak aldım.Maalesef çok ara zamana denk geliyor o yüzden fazla da kıyafet almadım
epa14 Benim de 29 Mayis gösterio. Bende 2 uzun kollu ,2 kısa kollu 3 te kolsuz aldım zibinlari . Geçiş mevsim olduğu için hırka ya da yelek gidirip her türlü uydururum die düşündüm