hicrankvckk Selamlar kızlar ben 23 haftalık gebeyim ayrıntılıda bebeğin kilosu 470gr çıktı 10 gün önceki kontroldede aynıydı doktor bişey demedi ama yapay zeka sınırda oldugunu söyledi kilosu azmı sizin nasıldı
melismersin hicrankvckk benim 20. Haftada 421 gr çıkmıştı normalde 350-370 gr olması gerekiyor. ama boyu 25 cm olduğu için ve organ gelişimide eş ilerlediği için birşey demedi. Doktor herhangi birşey söyledi mi size bunlarla ilgili ?
Gks_01 hicrankvckk cihazdan , ölçümden fark ediyor doktorunuz birşey demediyse normal demekki her bebeğin gelişimi aynı olacak diye birşey yok bizimkinin de boyu uzun olabilirmiş bi tık uzun ölçüldü . Kilo da 21+3 de detaylıda 440 gr demişti
Bibebek_2kedi hicrankvckk biz 22 haftalığız 378 gram ama 5 gün geriden geliyormuş o yüzden sizin kilo gayet güzel bence
hicrankvckk Semilk05 yok doktor az demedi ayrıntılı raporuma chatgptye attm o söyledi kilosu sınırda diye
hicrankvckk melismersin boyunu hiç bilmiyorum sizinki daha iyi benimkinin ölçümüne göre benim kafamı karıstıran önceki kontroldede aynı cıkmıstı 1 gram bile almamıs olması
melismersin hicrankvckk bence bir problem oluştursaydı doktor illaki birşey derdi. Bebiş 28 30 aralığında tamamen kilo almaya başlıyor diye biliyorum. Yada çok geri kalmış veya ilerde olduğunda uyarıyorlar
buse76 hicrankvckk 21 . Haftada 400 gram demişti şuan 23 haftaya girdim ama bu haftalarda kilo takibine takılmamak gerek bebek 30 dan sonra alıyor kiloyu zaten stres yapmayın
hicrankvckk melismersin haklısınız bişey olsa söylenirdi zaten kendimi boşuna strese sokuyorum sanıyorum