parla_03 Kızlar doktor demir ilac ve magnezyum verdi 3 gundur kullanıyorum fakat 3 gundur dışkılamam kömür gibi siyah normal mi yasayan varmı
orhismommmmmm parla_03 gyro sanol ferro içiyorum 5 aydır. Dışkı rengım o şekil malesef bu ilaç yapıyo
merve588 parla_03 normal benimki kac aydir ayni ilk bende korkmuşdum ama ilk gebeligimdede aynisi oldugu aklıma gelince ilaç kaynakli oldugunu farkettim