2cocuk2kopek Kizlar erken dogum riskim var 29. Haftamda gittigimde dogum sancilarim cok yuksek cikmisti ama ben dogum sancilarini hissetmiyordum. Baski yuzunden gitmistim hastaneyede. Ciger gelistirici ignelerimi oldum serum falan yedim 1 haftadair evdeyim ilac kullaniyorum cok fazla hareket etmemeye calisiyorum. Bugun bebegin hareketleri cok cok az normalde yerinde durmaz bide sag kalcama dogru agri var , karnimda sert normale gore . Hastaneye gitsem mi. Erken dogum riski yuzunden korkum var cunku..
RdvnMlkn 2cocuk2kopek Vala en iyisi git doktora yani burdakiler sana ne diyebilirki yne hastaneye gidsen utrasonla bakar
2cocuk2kopek GamzeCan Kbrarsln esim birazdan gelir o gelir gelmez gideyim o zaman . Ilk hamileligim birde korkuda var 😞
Kbrarsln 2cocuk2kopek valla benim de ilk tecrübesiz olunca insan korkuyor git aksatma Allah yardımcın olsun bende 30 haftalığım bebeğim çok nadir hareket ediyor bende hep ondan korkuyorum sonra kötü Bişi olsa doktor söylerdi diyorum kendi kendime 😏
2cocuk2kopek Kbrarsln Benimki normalde cok hareketli bugun baya az hareket etti o korkuttu zaten benii😐