ilkgozagrimhavinim ben 1 i hiç kullanmadım ama arkadaşım 1 almış aşırı yavaş olduğu için 1 aydan sonra bebeği rahatsız ediyor demişti ucunu kesmeye çalışmış daha da yırtılmış öyle olunca 😅 5 aydır 2 kullanıyorum hala daha akıtma vs yapmıyor bi de bebek neye alışırsa öyle gidiyor ben 3 numara aldım ama içemedi boğazında kaldı aslında içmesi gerek yani