merveasd bende çok uzun düşündüm bu konuyu . İkinci çocuğa hamileyim şuanda ve şuna karar verdim . İkinci çocuk istiyorsak kendimiz tekrar anne olmak için onu yetiştirmeyi büyütmeyi istediğimiz için karar vermeliyiz . İlk çocuğa kardeş olsun diye değil. İkinci çocuğa doğmadan bir görev yüklemiş oluyoruz . İstediğimizden değilde ilki yalnız kalmasın diye bu yanlış geliyor artık bana . Onu istemek konu bu . Bir çocuk daha istiyor muyuz , tekrar anne olmak , aileyi büyütmek , iki çocuklu ebeveyn olmak bunlar düşünülmeli .