pembeayakkabilikiz Kızlar sancılrım çoğaldı hastaneye geldim 37+4 olduk dua edın bebegım gelmek ıstıyprsa sağlıcakla gelsın yada bu haftayı da atlatalım bi 🌸 aşırı sancı var kasıklarımda 😣
Fatmanur_0416 pembeayakkabilikiz ay bende aynı durumdayım 4 gün önce açılma başladı 1 cm yani daha yeniydi sancılarım birden yavaşladı dün sırtım ağrıdığı için duş alayım dedim ilk defa duşta sancı oldum çöneldim geçmesini bekledim tekrar devam ettim sonra sancılarım olmaya başladı düzensiz şiddetli değil ama 2 3 gündür akıntım çok yoğundu bugün nişan geldi alt karnımda ve kasıklarımda ağrım var size yatış verildi mi bende 37+4 oldum bebeğim önde
pembeayakkabilikiz Fatmanur_0416 doğum yaptım canım ben eve gectıkten sonra sancılarım çok sıklandı ve sulu kan akımtı oldu tekrar geldık hastaneye yatış verıldı hastaneye geldıgımde 7 cm açılma olmuş. Büyük kızımla aynı gün doğdular 😊
nyra pembeayakkabilikiz belliydi doğumun başladığı 😄 hayırlı olsun rabbim analı babalı büyütsün inşallah
Fatmanur_0416 elifsn23 yok açılma ilerlemiyor dünnde acildeydim açılma 4 gindğr aynı sancı var ama onda gelişme yok nasıl olacak bilmiyorum bebek de haftasına göre önde 39 40 haftalık görünüyor ama yani gelmiyor nasıl olcak bilmiyorum çok yoruldum artık