oykooo Haftamdayım çok fazla ağrım oluyor özellikle geceleri şiddetli kramplar giriyor . Normal mi ? Yaşayan var mı bu kadar ağrı?
Asi_07 oykooo ilk 3 ay yaşadım bende 2 gebeliğimde de kanama olmadığı sürece normal dikkat edin özellikle ilk aylar stresten ağır işten kaçının imkanınız varsa bol istirahat edin Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
sulnat oykooo ilk haftalar bende öyleydim yatakta dönerken bile ağrım oluyordu şimdi 12 haftalık hamile olduğumu hissetmiyorum bile geçiyor 7 haftadan sonra