aydera 11+4 deyim akşamları kıvrandıran kramp şeklinde ağrılarım oluyor dönemsel mi değilse de birisi bana öneride bulunabilir mi normalde iştahsızım zaten doğru düzgün yemiyorum maden suyu içtim ondan şüpheleniyorum geçenler de de bi salata türü yedim bir kuru bakliyat çeşidiydi ondan şüphelendim
aydera Az çok neyin yaptığını anlayıp kesmeye çalışıyorum bu süreçte vücudumu tanımaya çalışıyorum ama hep bi süprizle karşılaşıyorum
annebebeka aydera yapabileceğin tek şey sol yana yatmak, ilk duyduğumda çok saçma gelmişti ama aşırı rahatlatıyor. Bacaklarının arasınada küçük bir yastık koyarsan zaten 5 dakika içinde sancı yapan o gaz direkt çıkıyor, geldiğinde tutmaman yeterli