Ben de su mu sızıyor diye düşünmüştüm ama o hafta itibariyle bende de akıntı çok arttı. Hatta oturup kalktığımda vs altıma kaçırmışım gibi çok oluyordu. Artması normalmiş ama zaten. Eğer akıntı olduğundan eminseniz (çok hafif kıvamlı, ara ara beyazlıklar görünen şekilde) rahat olun. Akıntı çok normal.