CnsyeniHamile Ngs55 bende de bütün takvimler erkek çıktı canım 12 de doktor kız dedi 14+2 bugün kesin kız denildi oluşmuş bayağı bu saatten sonra değişmez dedi doktorumuz da 😊 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Ngs55 CnsyeniHamile Yaaa bende tahminlerde hep diyodum Ağustos ayı erkek hep falan meğer çoğu Kıza dönmüş 😂 amin canım inşaallah isteyen herkese de nasip olsun bu duygular