betininbebegi Gebelikte 9.haftada hiç kusma olmaması normal bir durummudur sadece tiksinme geliyor böyle olan varmı aranızda
defnoloj betininbebegi kusmak şart değil ki her hamilelikte. Hatta ilk aylarını kusmadan geçiren gebeler çok şanslı bence 😊
su656 betininbebegi 2 hamileliğimde de çok şükür ne kusma, ne bir şeyden tiksinme vb hiç bir şey yaşamadım. Kişiden kişiye değişen bir durum bu. Bulantı, kusma olmaması en güzeli
bmkl betininbebegi Herkes kusmak zorunda değil ki hatta bazılarında belirti bile olmuyor çünkü herkesin vücudu vs bir değil.
Beybimelisa Normal benim hiç mide bulantım olmadı. Tek gebelik belirtim adet olmamakti 5 aylıktan sonra kilo almaya başladım ama o ana dek belirtim yoktu mesela mide bulantisi kusma hiç olmadı