fadime_colak Arkadaşlar sol tarafa yatılması gerektıgın söylüyorlar gebelıkte ben gece uyurken sag taraf bazen yüz üstü yatmış oluyorum bır sıkıntı olur mu acaba bölen varmı
MorKelebek54 fadime_colak sol tarafa yatilmasi oneriliyor kan akisi daha iyi oldugu icin ama uyurken vucut bunu bilemez ki. Saga sola yatilmasi bu yuzden normal bilinçsizce yapiyosunuz sonucta. Kac haftaliksiniz bilmiuorum karniniz ciktiysa yuz ustu yatmayin yeterli.
yildiz93 fadime_colak yüz üstü yatamamaya başlayınca zaten yatmaman gerektiğini anlayacaksın bacım 😄 genelde hamileliğin ilerleyen aylarında sola yatman önemli bebek daha küçükken sırt üstü ya da sağa yatmak sorun olmuyor. Bedenin sana anlatacaktır zaten sırt üstü yatmak belini daha da ağrıttığında yatmaman gerektiğini anlayacaksın 🌺
dgngr fadime_colak ilk aylarda önemli değilmiş. Sonraki aylarda yüzüstü sorun olabiliyomuş. Sırt üstünü önermiyolar. Sol bebeğin gelişim rahatlığı için öneriliyo. Ben sağa alıştığım için sağa yatıyorum
kubra0133 Sol tarafına yatmak bebek için en sağlıklısı ama gece uykuda sağına dönmen çok normal yüz üstü yatmamaya çalış bebeğin için zaten ilerleyen haftalarda istesen de yüz üstü yatamayacaksın nefesin daralıyor gibi olacak
fadime_colak dgngr 24 haftalığım sag tarafıma alışkın bende ama bebek ıcın sola yatıyorum Buda benı çok zorluyor
dgngr fadime_colak ben de öyleyim. Soka yatmaya çalışıyorum ama çok ta önemsemiyorum. Nasıl rahatsan öyle uyu. Sola yatmaya çalış yine ama zorlama
aleyflx fadime_colak kız ben 16 haftalığım hala utanmadan yüz üstü yatmaya çalışıyorum göbeğim izin vermiyor rahatsız olana kadar her pozisyonda yatabilirsin ilk gebeliğimde öğrendiğim dakika hep sola yatmistim şimdi arsız gibi oldum o pozisyonu sen belirliceksin ne şekil rahat ediyorsan öyle yat cnm zaten bebiş rahatsız olsa belli ederdi 2 gün öncesine kadar her pozisyonda yatıyordum şimdi yüz istu hariç her şekil yatıyorum
aleyflx fadime_colak Allah seni belli bir süreden sonra sırt üstü yatman riskli oluyor zaten ya sağ ya sol seç birini az kaldı oturarak uyuyacagiz 😅