39+2 deyiz doktor bugün nst düzenli sancın var diyip çatı muayenesi yaptı 3 cm açılman var dedi. Yatış yapayım mı dedi hayır deyip eve geldim. lekelenmen olabilir dedi , lekelenmem oldu ama sümüksü böyle acaba nişan mı ki? Ve sancım yok hiç Hemde. Sizce ne zaman gelir böyle durum yaşayan oldu mu