MerveNur- cocuk sayisi farketmeksizin tum annelerin psikologa ihtiyaci var aslinda keske herkesin o imkani olsa 😁 biraz akisina birakin , sorumluluk verin ve herseyi birlikte yapmaya calisin ,surekli alttan altta ikinizi de ayri ayri cok seviyorum mesajlari verin ,benim kizim sorardi kardesi dogdugunda beni mi yoksa kardesimi mi cok seviyorsunuz diye biz derdik durular icinde en son seni karenler icinde de en cok kardesini seviyoruz diyorduk ,her seferinde bu cevabi alinca artik pes etti , ikinizi de ayri ayri cok seviyorum ,sen benim 1. Bebegimsin seninle anneligi ogrendim kardesinse 2. Bebegim sen de onun sayesinde ablaligi ogreniyorsun diyorum falanlar filanlar tabi bizim kardes geldi 2 yasina simdi 2. Kardes yolda hayirlisiyla 😁