Kızlar 4 martta devlet hastanesine gittim kese +yolk saç vardı kese 11 mm normal dedi bebek kalp atımı için iki hafta sonra çağırdı fakat 6 Mart’a yani bugün gittiğim özel doktor sağlıksız gebelik dedi kalp atışı duymam lazım dedi yolksaç var ise bebek oluşmazmı neler yaşadınız