busra0163 Kızlar ben 22 haftalık iken detaylı ultrasona girdim devlette doktor herşey normal dedi ama 1 ay somra tekrar gel dedi şimdi 25 haftalık olduk haftaya tekrar kontrolüm var ama tedirginim neden çapırdı siye tekrar aranız aynı durumu yaşayan varmı
busra0163 dilaradoyan rutin kontrollerim özelde Olıyor aslında söyledim doktora tekrar perinatolojiye gelmem gerektiğini söyledi
sarilale123 busra0163 belki bazı organları tam görememiştir tam gelişmesi için öyle demiştir o zaman normaldir
dilaradoyan busra0163 bilemedim detaylıda bir sorun görmediyse size bir şey söylemediyse bununla ilgili 🤷♀️
Kdz busra0163 bende 21 haftalıkken gittim perinatalojiye detaylı icin ama detaylı bakmadı iki hafta sonra geri gel dedi ben anca şimdi buldum randevuyu pazartesi gidicem 24 haftalık oluyor
nyra busra0163 bende 22 hafta içinde gitmiştim şehir H. Perinatoloji ye ve 1 ay sonra tekrar gelmemi istedi rutin olarak detaylıya gelen her gebeyi 1 ay sonra tekrar görmek istediğini söylemişti. 3 hafta olur 5-6 hafta olur ne zaman randevu bulursan gel dedi. Bu arada benden önce muayene olan kişi ye de aynı şeyleri söylemişti o muayeneye alınırken beni çağırdılar oturup beklememi istemişlerdi duydum konuşulanları