Rabia325 oo sen baya geç baslamissin 😁😁😁 ben 10 haftalıkken nelere ağladım Survivor daki haksızlıklara sinirlenip kadın dizisindeki hatta kalk gidelim diye bir dizi var orada her seferinde salya sümük ağlıyorum 😁😁 eşim alıştı doktorumuz da dedi değişim olur 😀😀 eşim bile yüksek sesle konuşsa hemen kusuyor um bu durumlar çok normal canım bu dönemde sakin üzme kendini çünkü ben heyecanlandigim da bebeği ulturasyon da gördüm zipladi çocuğum sesimiz içine gidiyor biz kasilsak onlarda kasılıyor onugordukyen sonra bir daha ağlamadim artık kanalları değiştiriyorum 😀😀😀