zehracany Kızlar Sezeryanla doğum yaptım. 1 hafta oldu. İkinci sezeryanım. İlkınde evet doğum kilom vardı ama şuan resmen hala hamile gibiyim karnım kocaman. Nasıl geçer normal mi bilen var mı
Ruyasekr2089 zehracany ben doğum yapalı 1 ay oldu maalesef daha gitmedi göbeğim ya. İnşallah gidiyordur😭😭
zehracany Kusura bakmayın giremedim şimdi gördüm yazdıklarınızı. İnşallah gider zamanla diyelim o zaman korseye başladım iyileşince sporla desteklerim inşallah