zeynepyldrm_07 hunerg inanki onu hiç bilmiyorum bende hiç öyle bişey olmadı ama her içtiğimde adet sancısı gibi sancım olurdu oda ztn enfeksiyonu söküyordu diye
zeynepyldrm_07 duygutuna5 içilmiyor çünkü yumurtlama döneminde bebeğin tutmama ihtimali de oluyor nasil ki hamileyken ilk haftalarda bile soğan suyu fln içmeyin diyorlar Buda aynı şekil yumurtlama dönemine 10 gün kala içmeye başla
Deletedmom_878 zeynepyldrm_07 adetten iki gün sonra diyor saraçoğlu o zaman başlayıp yumurtlama gününe kadar içsek olur mu kaç gün içmeliyiz
zeynepyldrm_07 Deletedmom_878 valla canım ben adetliyken içtim ama adetin bittiği gibi de başlaya bilirsin her şekilde etki ediyor
Deletedmom_878 zeynepyldrm_07 yumurtlamaya kadar mı içiyim canım gebeliğe etki eder mi kist var bencede
aselyaa hunerg korkmayın bende düzenli içtim her sabah aç karnına şuan hamileyim benim de sol yumurta da sıkıntı vardı şükür geçti denemeye devam edin
hunerg aselyaa yaaa bende içiyorum yumurtlama 12 mart olarak görünüyor o zamana kadar kullansam sonra kullanmasam bşy olurmu acaba
zeynepyldrm_07 Deletedmom_878 düzenli iç kistini bile yok eder benim arkadaşımın kistini bile yok etmişti
zeynepyldrm_07 Deletedmom_878 yani bi 10 gün boyunca iç yumurtlamaya denk getirmesi bişey değiştirmiyor ztn iç sen şifa olur inşallah
whsh hunerg ben soğan suyu içtikten sonra kistler düşmeye başladı Arkadaşımda geçen hafta adet oldu düzenli soğan maydanoz suyu içti parçalar düşüyormuş hep
hunerg whsh yaaa işte bende de kist var ilk yaptıgımda çok agrı vs olmuştu bugün de yaptım agrım filan olmadı ama çok idrar cıkıyordum ilişkiden sonra da hafif lekelenme oldu sadece
zeynepyldrm_07 hunerg hunerg iç iç büyük ihtimalle kiste de etki ediyor o yüzden ağrı fln oluyor leke fln görüyorsun
aselyaa duygutuna5 evet hamile kalana kadar sakız da belime bağlıydı gerçekten eli kuvvetli bir kadına gitmeniz gerek ben van da bir kadın buldum ona gittim 1 Ay içinde tuttu hamdolsın herkes bu kadına geliyor
1_2_3_4 hunerg içindekileri temizliyo olabilir bende ilk başladığımda öyle oldu içmeye alışınca gayet düzeldi benim de kistim vardı şimdi yok şükür
hunerg ozlemozdemir09 ben adetim bittikten sonra başladım kistim vardı diye çok agrım olmustu diye 2 gün sadece yapabıldım sonra bıraktım 2 gün oldu hamıle oldugumu ogrenelı ptesi kan vericem