QueenBahar_ emosduygos daha yazını görür görmez kız dedim Doktorun bence doğru söylüyor bende kıza benzeetim
gokcebuse emosduygos bebeğin genital bölgesinde sanırım üç çizgi var bu kız demek ama baya da belirgin bende emin olamadım erkek te olabilir 11 hafta 3 günlükken de yine iyi gözükmüş genelde 12. Haftadan sonra bir tahminde bulunuyor doktorlar
emosduygos QueenBahar_ evet ben zorladım doktoru erken daha dedi ama ufak bir tahmin yapaym dedi kız gibi dedi hem karından hem vajinal baktığın da bende kız hissediyorum ama hayırlısı bakalım 🫠💕
emosduygos Esranur_53 bencede kızzzz biraz zorla baktırdım doktora küçük daha dedi ama kız gibi dedi ama fetal DNA verdim 1 hafta 10 güne kesinleşir 🫠💖
gokcebuse aleyflx Bana da erkek gibi geldi kız da 3 çizgi görünmesi lazım bacak arasında top gibi birşey var bir de şey diycem 15. Haftada hala göremediler mi canım ya biraz da monitörden geçiyor markası pek iyi değil monitörün doktorun görmesi zor oluyor
Esranur_53 emosduygos Tekrardan yaz buraya olur mu bende 12 haftalik hamileyim bende cok merak ediyorum 😂
aleyflx Esranur_53 doktor da erkek dedi bana da gösterdi hatta bugün organını hala inatla birkaç kişi kız diyor öyle olunca benim de aklıma takıldı