Kızlar iyi akşamlar neredeyse ağlayacağım kızıma bir isim bulamadım ha şu isim içime sindi diyeceğim bir isim hala yok
En son buraya yazdım Eflin ismini önerdiler çok hoşuma gitti karnıma dokunurken Eflin diye seslendim anlamına baktım hz İbrahim afalin şeklinde yıldızlara güneşe batmak anlamında demiş günümüze değişerek Eflin şeklinde gelmiş ve o kadar kibar bir isimkş aslında anlamı batmak yok olmakmış
Nolur bana güzel kibar ve naif olan kız isimleri önerirmisiniz galiba kızım isimsiz kalacak 🤧😓