Sultan_nur 5 yıllık bir anne olarak tecrübemi söyliyim. Traveller sürüşü çok rahat ama eğer toplu taşıma falan kullancaksan çok zorlanırsın. Özellikle pusetle kullanıldığı dönemde puseti çıkarcaksın alcaksın altını kapatcaksın. Diğer aparata geçince bebeğe güneş gelcek yüzüne ya da esiyor diyelim bebeği kucağını alcaksın çıkarıp çevirip geri yatırcaksın çok zor oluyor. Yeni Doğandan itibaren kullanılan sapı öne arkaya dönebilen tek elle kapanıp açılan hafif bir bebek arabası bakmalısın. Marka sorarsan şuan güncel markaları bilmiyorum ama travel işini çok zorlaştırır tek kullancaksan