dam1a_ Kızlar beşik olarak ne aldınız memnun olduğunuz beşik hangisi ilk gebeliğim ve hiç bir bilgim yok ne alınır ne iyidir hiç bilmiyorum
2aley2 dam1a_ Ben elele markasının park beşiğini aldım daha doğmadı ama kurulumunu yaptım tam istediğim gibi çok rahatlıkla kullanacağımızı düşünüyorum
dam1a_ Gokturkmom_ şimdi baktım da otomatik sallanma özelliği yok sanırım danıştığım herkes bu özelliğin önemli olduğunu söylüyor sizce önemli mi
Gokturkmom_ dam1a_ Benim bebeğim sallanarak uyumazdı öyle alıştırmadım hiç kullanmadık sallanma aparatını bile
dam1a_ Gokturkmom_ aslında en güzeli o şekilde uyumak ama ya sallanarak uyursa benim bebe işte öyle ufak meblağlar da değil değiştirmek de sıkıntı ondan dolayı iyi kullanışlı bişey arıyorum
2aley2 dam1a_ park beşikte otomatik özelliği yok ancak sallanma aparatı var. Kullanacağımı sanmıyorum bebek sallamayı yanlış buluyorum tercih meselesi 😊