Hanımlar merhaba, bugün doktora gittim kalp atışı duymak için. İkiz olduğunu öğrendim. Tek yumurta ve tek kese ikizleri. Çok nadir görülen bi ikiz türüymüş. Yüksek riskli gebelikmiş. İsmi monokoryonik-monoamniyotik (momo ikizleri) miş. Bu şekilde benim gibi durumu olan veya başından geçirmiş biri varmı ?