fyzbrk Kızlar selam, 36 haftalık hamileyim. Yaklaşık bir buçuk haftadır aralıklı olarak cırcır oluyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum neyden kaynaklanıyor olabilir? Doğum habercisi olabilir mi?
rapunzel9222 fyzbrk bende 36 haftalığım aynı sorun bende de var yaklaşık 2 haftadır araştırdım doğuma az bi zaman kala bağırsak kendini boşaltmaya geçiyormuş yaşayan varsa bende bekliyim burda
saricivciv_ fyzbrk bende de aynısı var 34+6 dayım 1 haftadır benımde oyle ve nst de sancım da cıkıyor hemşireye soyledım doktoruna soyle açılma olabılır bazen öyle de belirti veriyor dedş
sydhjjhj saricivciv_ sancı kaç çıktı acaba . Ben de 37. Haftadayim. Dün sancı çıktı 40 larda. Dr acike git dedi alttan bakarlar diye gitmedim dhhdh. Ve hafif adet sancısı geliyor arada
fyzbrk saricivciv_ Açılma belirtisi miymiş? En son nst’de sancım çıkmamıştı ama nst sonrası başladı bu şikayetlerim
saricivciv_ sydhjjhj benim acıle başvurma sebebım bebegın haraketıydı az gıbı geldı nst de sancım 100 buldu ama ben hıssetmıyordum doktorunuzun haberı olsun acılmaya bakılması ıcın haftanız cok iyi maşallah
saricivciv_ fyzbrk yapmadım ben sancımı durdurmaya calısıyolardı sonra protein kacagım oldugu cıktı doktor idrar toplatıyor yatış verdi bebegımın haraketı bıraz yavasladı cok korkuyorum bırsey olucak dıye Allah korusun sancılarım 80 40 arası cıkıyor