Ztkn2 Merhaba kızlar hamileiğini yakın zamanda öğrenenler postu olsun bu bakalım kimler ne zaman öğrendi kaç haftalık . Birbirmize bilgi alışverişi yapalım erken gebelikte :)
ikincianalik Ben erken öğrendim beta 65 ti öğrendiğimde ☺️ şimdi de 6 haftalık keseyi gördük nasipse salı günü kalp atışı için gideceğim
Ztkn2 ikincianalik ay maşallah bende 564 te öğrendim keseyi dün gördük 23 ünde kalp atışına çağırdı ilk kese fotoğrafınız var mııııı