kızlar kan testi fln yaptırdım 15 haftalık hamileyim sonuçlarda TSH 0,06 çıktı doktorum değer düşük diyerek dahiliyeye bana kağıt vererek gönderdi ama almadılar beni randevum olmadığı için sizce korkmalı mıyım değerler için araştırdığımda korktum açıkçası anlayan anlatsın lütfen benim gibi olan var mı bide normal mi korkmalı mıyım