alimom21 Bugün hiç mide bulantısı yaşamadan uyandım tedirgin oldum o kadar tiksinmede kalmadı bu durum normal mi ya düşünceler beni bir türlü bırakmıyor
aysese7 alimom21 benim bir gün aşırı bulanıyor bir gün hiç bulanmıyor kafanı çok yorma stres daha kötü
ikincianalik alimom21 ya bu kadar mı aynı olur bende 6 haftalığım dün sürekli midem bulandı yemek yapamadım..ama bugün hiç bişey yok göğüs hassasiyeti de yok.. kontrolüm salı günü içim içimi yiyor inşallah herşey yolundadır
alimom21 aysese7 ay evet haklısında canım daha önce düşündüm olduğu için tedirgin olıyorum bugün gayet iyiydim ondan
alimom21 ikincianalik ay canım aynı gerçekten bende öyle dün hiç bişey yiyemedim yapamadım bugün kalktım hiç bişey yok gayet iyiyim kendime baya şaşırdım inşalah ya sende mi öylesin sürekli düşünüyorum nasıl acaba diye içim korku dolu tiksinme vardı oda gitti
ikincianalik alimom21 içimizi rahat tutup dua edeceğiz.. öncesinde bir kimyasal gebelik yaşadım onun tedirginliği var bende
umutlubirii Sanırım yaşadıklarınızdan ya da duyduklarınızdan etkilenmişsiniz. Olumlu düşünün, dua edin, sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah. Siz sakin olun bebişinizde mutlu olsun:)
umutlubirii Bende 6 haftalığım bugün bulantım bana da azaldı gibi geldi acaba yeni haftaya mı girdim, gelişme mi oldu dedim😂 bi videoda görmüştüm içinizde inşaat oluyor gibi düşünün bulantı bi gelir bi gider diyordu
alimom21 umutlubirii evet öyle işte elde değil korkuyorum tiksinme falan da gidince korktum haklısınız inşallah
alimom21 eelif76 yok canım olması gerekmiyor da benden olup bir anda olmayınca bende ona kuruntu yaptım inşalah olmaz güzel geçer hamilegimiz
sedaelmali alimom21 her gebelikte bulantı kusma illaki olacak diye bir şey yok canım benim bir kere bile mide bulantım kusmam olmadı şimdiye kadar gayet iyiyim maşallah.Belki benimde ileri ki dönemlerde olacak