Fnur6435 27+5 im. 2 3 gündür sık sık karın sertlesmesi yaşıyorum normal mi? Ağrı falan yok. Yürürken de alt tarafta baskı oluyor sertlesmeyle beraber.
Arel_ Fnur6435 bende aynı durumdayım 28 haftalıgız bizde . Doktorum yalancı sancıların baslar demisti sanırım yalancı sancı.
sirius8 Fnur6435 bende 25+1 bu bahsettiğiniz sorunlar var ama riskli gebelik geçirdiğim için bu kasılmalar için ilaç kullanıyorum
defnoloj Fnur6435 22 hafta aynı durumdayım. Sertleşince çişimde bastırıyor. Yapay zekaya sormuştum ara ara olması normal demişti
Fnur6435 Arel_ ben de yarın gideceğim doktora da su an bayağı kas katı kesildi bir tarafa içim rahat etmedi sormadan
Arel_ Fnur6435 bende oluyo canım aynısı muhtemelen bi sorun degildir yinede doktoruna sor haber et bana da 😊