Merhabalar
Malum çam Sakura Sezeryan gün vermeyi kaldırdı. Bende kanuniye muayaneye gittim. Hiç tanımadığım bir doktora randevu aldım. Gerçekten çok ilgiliydi. Tansiyon odasında ödem varmı varis varmı bakıldı hemşireler tarafından. Ebeler çok sakin bir şekilde ameliyat sürecini anlattı. Büyük tedirginlikle girdiğimde hastaneden memnun ayrıldım. Haftaya cuma gün verecekler. Orda Sezeryan olanınız varmı?