cyj esade benim 11. Günde pozitif olmuştu. O da çok çok çok silikti. 10.gün negatifti. Bence bekleyin
Mavimsimavi esade dpo 10 4 gündür test yapıyorum negatif pazar günü adet yani bende olsaydı çıkardı diyorum ama bilmiyorum 😔