rabia7106 Benimde öyle hatta dün 15 dakika boyunca şiddetli sancı tuttu korktum uzandım kendimi sıcak tuttum bıraktı çok şükür soğuk yemiştim büyük ihtimalle şişkinlik ise akşam yemeğinden sonra hareket edemiyorum gece ise ellerimin şiştiğini fark ediyorum tansiyonda yok şekerde