Arkadaşlar 8+5 haftalık gebeyim bugün lavaboda akıcak şekilde kanamam oldu hemen acile gittik bebek gayet iyi kalp atışıda var dediler ama kanama için bişey yapamıyoruz 20. Haftaya kadar dedi doktor bu ne demek veya yaşayan arkadaşlarım varmı ? Bildiğiniz kırmızı renkli bir kanamaydı lekelenme vs değil