merve02312 Kızlar bu ay herkesin adeti gecikmiş şaka mi yaa 5 gun gecikti ama hala negatif sonradan pozitif gelmez bence
aframoms13 smyyy95 benimde 3 aydır gecikiyo 10 gün bile geciktiği oldu valla artık gecikme de bekleyemiyorum napacagımı şaşırdım
elffssyl smyyy95 benim reglime dört gün var dün ve bugün test yaptım 4 tane erken gebelikten pozitif çıktı kan verdim 8.22 çıktı çok yeni 2 günde bir kan vermem lazım yükselmesi lazım 🥹