mbg1_ champanne parası olanın da o kadar uçurum para vermesi saçma bence o yüzden doktor değiştireceğim👍🏻
zeynepakbaba mbg1_ hayır zaten anestezi alıyorsun yarım saat falan çıkınca az agrın oluyor akşama geçiyor
meryemlice Bana İstanbul’da ni doktor ünlü rahim ağzı yetmezliğinde 260 bin 200 e anlaşmıştı ama yaptırmadım henüz