Ben 6 yıl önce ovulasyon testi ile hamile kaldım. Hatırladığım kadarıyla ikinci çizgi silik olunca yumurtlama başlıyor biraz koyulaşınca çatlama oluyordu sonra zaten testteki ikinci çizgi yine siliklesiyor. Ben böyle hatırlıyorum illa kıpkırmızı olacak halı yok demislerdi bana. Ama 6 yıl önce ki hatirladigim kadarıyla anlattım. Daha bilenler vardır içimizde mutlaka