zehrairem kavalakurabiyesi uygulamaya gore 125 ama sezeryan benimde yolun yarısı geçtik diyebiliriz 😍22+1
bebegim47bebek kavalakurabiyesi gece yarisindan sonra bir gün kalıyor normal dogum olacak erkek bebek gelmeye niyeti yok sanirim cok yoruldum artik 🤦🫣😄