Kızlar yeni öğrendik gebeliği 4 hafta 4 günlük ve ben bugün grip oldum ateş ve vücut ağrısı burun tıkanıklığı var alerjik astım hastası olduğum için daha ileri seviyeye gider diye korkuyorum sizce acile gitsem bir şey yaparlar mı yoksa evde kendi başımın çaresine bakim mi ?