Yenibebeklianne https://i.hizliresim.com/oXW389.jpg 14+4 günlük bebegim cinsiyet yorumu yapar mısınız?
mk123 Yenibebeklianne [](https://hizliresim.com/LlzAA0) bende burda durim, ultrasonlardan hic birsy anlamam kol bacago anca ayirt edebiliom😅12+2yiz burda suan 15+3 acaba benim ne çok merak ediom😂
Sengulkrgz Yenibebeklianne detayli bakayim haber verecegim...bu zmaana kadar hic yanilmadim bakalim seninki de tutacak mi biraz bakayim yazacagim
Rabia2019 Sengulkrgz https://i.hizliresim.com/LlzAVV.jpg https://i.hizliresim.com/r5kMlP.png https://i.hizliresim.com/7ang0l.png Ayyyy lütfen lütfen bana da bakın 😁💗💗
Merveee1 mk123 kızlarda geç söylüyorlar genelde ben ilk hamileliğinde oğlumu 12 de öğrendim suan hamileyim 16 da öğrendim kız olduğunu