semosderler2 merve588 dişine sarımsak koy ısır bir kaç kez doğal antibiyotik çok iyi geliyor , mide yanman içinde salatalık yada süt iyi geliyor
merve588 semosderler2 diş için esim eczaneden sprey aldi şükür o uyusturuyor baya mide icinde soda içiyorum ama kusmadan o yanma asla geçmiyor 🥹 az yiyorum iki gündür bi tık rahatim suanlik
semosderler2 merve588 en kısa zamanda geçer inşallah, benim 3 dişim birden ağrıyordu ve tedavi süresi geçmişti bu şekilde tedavi ettim kendimi çok şükür bi küçük ağrısa sarımsak koyarım geçer ,
merve588 semosderler2 inşallah ilk gebeligimde bende sarimsakla idare etmisdim dogana kadar bunda esim sprey almaasa gene sarımsakla devam ederdim büyük ihtimalle