Psikologum bana, istersen kadin dogum doktoru ol istersen genel cerrahi doktoru ol doktor bile olsan karnının icine müdahale edemezsin karnını kesip kalbi dursa müdahale edebilme imkanın var mi demişti. Tabi ki yok. Sen bedenine sagligina dikkat edeceksin sana dusen gorev bu demisti. O yuzden akışa birak tadını cikar neden bu stresi kendine yaratıyorsun hem de olmayan bir şeyin stresini demisti. O günden sonra gercekten Yaradana sığınıp sadece dua ettim. Elimi karnıma koydum her gece esimle birlikte güzel enerji yolladık. Sonra o duyguyu aştım sukur. Yine arada geliyor ama psikoloğumun cümlesini düşünerek yeniden Yaradana sığınıyorum