curicuri Merhaba kizlar Şeker yüklememde şekerim çok yüksek çıktığı için dahiliye bana 6 ünite levemir başlattı ek olarak da endokrinolojiye yönlendirdi. Eskişehir şehir Hastanesi’nde endokrinolojiye giden güzel doktor tavsiye edebilecek olan var mı
donovan26 curicuri çok yüksek çıkmamış 6dan başlattıysa 1-5 arası bebeklere yapılanmış zaten benim 1. Saat şeker 175 çıkmıştı 12 ünite başlattılar direk
curicuri donovan26 açlık 129, 1. Saat 203, 2. Saat ise 146 çıkmıştı fakat diyet ile ilerleyince tabi bu kadar yüksek çıkmıyor doktor da diyeti birakmazsan en düşük doz yeterli gelir dedi ama her zaman uyamiyorum 🥲
donovan26 curicuri ben diyete uydum ama sabah açlıkları plesenta kaynaklı olduğu için maalesef değişmedi yüksek kaldılar. 12 ünite levamir vuruyorum kendime