saricivciv_ bende 40+1 de ilk kızımda idrar tahlilinde önce protesi -Eser miktarda yazıyordu sonraki tahlilde +1 oldu doktorum daha fazla bekleyemeyiz diyip ertesi gün sezeryana aldı normal istiyordum ama inanılmaz ödem topladı vücudum doğumdan 3 gün önce tansiyonum oynuyodu ve diş etlerim kanamaya ve ağrımaya başladı. Riske atmamak için doktorunuz ne derse dinleyin korkulacak bişey yok ama bebek anneyi zehirlemeye başlıyormuş (yanlış kelime kullanmak istemem)