Arkadaşlar bilen başına gelen varsa yardımcı olabilir mi
6+1 haftalık gebelik var sidetli kanamam oldu hastaneye gittim acile kese düzgün dediler sonra kendi doktoruma gittim ertesi gün kese assagi inmiş düşük yapacaksın ilaçları bırak dedi beklemeli miyim aktif kanamam yok engellenebilir mi